021 22 42 50 54
لوگو

فوق تخصصان کولورکتال
​​​​​​​(بیماری‌های مقعدی و کیست مویی)

دریافت نوبت اینترنتی

تماس از 9 صبح تا 1 شب

0902 200 39 11

لیزر آبسه مقعدی به صورت سرپایی در تهران

لیزر آبسه مقعدی به صورت سرپایی در تهران
لیزر آبسه مقعدی یکی از جدیدترین روش‌های درمان این بیماری می‌باشد. این درمان توسط لیزر co2 دکا ایتالیا و توسط فوق تخصصان کولورکتال یا همان فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ بدون درد و بیهوشی با بکارگیری متد ICE و تنها در 30 دقیقه انجام می‌شود.
ادامه مطلب

اگر آبسه مقعدی ترکید چه کنیم؟

اگر آبسه مقعدی ترکید چه کنیم؟
آبسه مقعدی یکی از بیماری‌های ناحیه نشیمنگاه است که باعث ایجاد تورم و التهاب در ناحیه مقعد می‌شود. این بیماری به درمان نیاز دارد؛ زیرا عدم درمان آن باعث ابتلا به بیماری‌های جدی‌تری همچون فیستول مقعدی می‌گردد. ترکیدن آبسه مقعدی به معنی درمان این بیماری نیست و باید بیماران برای درمان قطعی بیماری به پزشک متخصص مراجعه کنند تا این بیماری برای همیشه مداوا شود.
ادامه مطلب

جراحی آبسه مقعدی چگونه است؟

جراحی آبسه مقعدی چگونه است؟
جراحی آبسه مقعدی به عنوان اصلی‌ترین روش درمان این بیماری معرفی می‌شود. جراحی آبسه می‌تواند به شکل سنتی و با تیغ جراحی و یا به شکل مدرن با لیزر صورت گیرد و این بیماری را درمان کند. بسیار مهم است روش‌های نام برده با توجه به وضعیت آبسه بیمار توسط پزشک انتخاب شوند تا بهترین نتیجه را بدهند. مراقبت‌های پس از جراحی آبسه بسیار اهمیت دارند تا بیماران بتوانند برای همیشه با بیماری آبسه مقعدی خداحافظی کنند.
ادامه مطلب

انواع آبسه مقعدی + عکس بیماری آبسه مقعدی

انواع آبسه مقعدی + عکس بیماری آبسه مقعدی
افرادی که علائمی همچون یک توده در ناحیه مقعد و تورم، قرمزی و درد را در این ناحیه مشاهده می‌کنند ممکن است به بیماری آبسه مقعدی مبتلا باشند. آبسه مقعدی انواع مختلفی دارد که هر کدام در بخش‌های مختلف ناحیه مقعد و بافت‌های اطراف آن به وجود می‌آیند. بسیار مهم است افراد با مشاهده هرگونه علائم غیرعادی در اطراف ناحیه مقعد هرچه سریع‌تر جهت درمان آبسه اقدام کنند تا این بیماری زمینه‌ساز مشکلات جدی‌تری همچون فیستول مقعدی نگردد.
ادامه مطلب

 آبسه مقعدی در کودکان و درمان آن

 آبسه مقعدی در کودکان و درمان آن
آبسه مقعدی در کودکان یکی از بیماری‌های شایع نشیمنگاهی در آنها به شمار می‌رود. این بیماری با درد در هنگام نشستن و یا اجابت مزاج همراه است و به همین دلیل عدم درمان آن می‌تواند باعث آزار بسیار زیاد کودک شود. تشخیص و درمان آبسه مقعدی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این بیماری می‌تواند زمینه‌ساز بیماری فیستول مقعدی باشد که درمان پیچیده‌تری دارد.
ادامه مطلب

آیا آبسه مقعدی خطرناک است؟

آیا آبسه مقعدی خطرناک است؟
آبسه مقعدی در صورت عدم درمان می‌تواند خطراتی برای بدن ایجاد کند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: گسترش عفونت در بدن، درد و ناراحتی، آسیب به بافت های اطراف، به وجود آمدن بیماری‌های دیگر و .........
ادامه مطلب

آبسه مقعدی در بارداری

آبسه مقعدی در بارداری
آبسه مقعدی در بارداری به طور معمول به خاطر بسته شدن دهانه اطراف ناحیه مقعد ایجاد میشود و می‌تواند به همراه یک تورم دردناک در نزدیکی مقعد ظاهر شود. این بیماری نیازمند درمان است به این دلیل که می‌تواند در صورت عدم درمان باعث فیستول مقعدی در زنان باردار شود.
ادامه مطلب

هزینه عمل آبسه مقعدی

هزینه عمل آبسه مقعدی
آبسه مقعدی بیماری ناخوشایندی است که نیاز به درمان دارد. یکی از بهترین روش‌های درمان این بیماری، لیزر درمانی در مراکز تخصصی است. هزینه این عمل 6 تا 10 میلیون تومان است و از مزایای درمان با لیزر در این مرکز میتوان به چند مورد اشاره کرد: کاهش خطر عود بیماری، جلوگیری از ایجاد گوشت اضافه، عدم تنگی مقعد، کنترل بهتر مدفوع و گاز معده
ادامه مطلب

درمان خانگی آبسه مقعدی

درمان خانگی آبسه مقعدی
برای درمان خانگی آبسه مقعدی از چند راه میتوان بهره برد از جمله: سبوس گندم: خیساندن سبوس در آب و نشستن در آن برای کاهش التهاب عسل: استفاده از مخلوط عسل و روغن زیتون برای ضدعفونی و کاهش درد آلوئه‌ورا: استفاده از ژل آلوئه‌ورا برای کاهش التهاب و تورم بارهنگ: استفاده از دم‌نوش بارهنگ و ضماد آن روی آبسه برای کاهش التهاب نارون: نوشیدن دم‌نوش نارون برای جلوگیری از ایجاد آسیب و عفونت زالو: استفاده از زالو برای خارج کردن خون کثیف و کاهش عفونت
ادامه مطلب

بهترین داروها برای آبسه مقعدی

بهترین داروها برای آبسه مقعدی
آبسه مقعدی تجمعی از چرک و عفونت در ناحیه مقعد است که می‌تواند بسیار دردناک باشد. آنتی‌بیوتیک‌ها و پمادها از جمله داروهایی هستند که برای درمان این عارضه تجویز می‌شوند. 1. آنتی‌بیوتیک‌ها: آنتی‌بیوتیک‌ها برای کاهش عفونت آبسه تجویز می‌شوند. نمونه‌هایی از آنتی‌بیوتیک‌های مورد استفاده برای آبسه مقعدی شامل سیپروفلوکساسین، مترونیدازول و آمپی‌سیلین است. در موارد آبسه‌های بزرگ و شدید، ممکن است آنتی‌بیوتیک‌ها به تنهایی کافی نباشند و به جراحی یا لیزردرمانی نیاز باشد. 2. پمادها: پمادهای آبسه مقعدی حاوی آنتی‌بیوتیک و ضد درد هستند. هدف از مصرف پمادها، کاهش چرک، عفونت و درد ناشی از آبسه است.
ادامه مطلب

دانستنی های بیماری آبسه مقعدی

فرم رزرو نوبت​​​​​​​

با تکمیل فرم زیر همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت:

ثبت

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد و همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سبد خرید