021 22 42 50 54
لوگو

فوق تخصصان کولورکتال
​​​​​​​(بیماری‌های مقعدی و کیست مویی)

دریافت نوبت اینترنتی

تماس از 9 صبح تا 1 شب

0902 200 39 11

لیزر آبسه مقعدی به صورت سرپایی در تهران

لیزر آبسه مقعدی به صورت سرپایی در تهران
لیزر آبسه مقعدی یکی از جدیدترین روش‌های درمان این بیماری می‌باشد. این درمان توسط لیزر co2 دکا ایتالیا و توسط فوق تخصصان کولورکتال یا همان فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ بدون درد و بیهوشی با بکارگیری متد ICE و تنها در 30 دقیقه انجام می‌شود.
ادامه مطلب

لیزر فیستول مقعدی به صورت سرپایی در تهران

لیزر فیستول مقعدی به صورت سرپایی در تهران
درمان فیستول مقعدی با لیزر یکی از جدیدترین و سریع‌ترین روش‌های درمان این بیماری است. اگر احساس کردید که به فیستول مقعدی مبتلا شده‌اید باید حتما در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کرده و روند درمان را در پیش بگیرید.
ادامه مطلب

لیزر شقاق (فیشر) به صورت سرپایی در تهران

لیزر شقاق (فیشر) به صورت سرپایی در تهران
درمان و عمل شقاق (فیشر) با لیزر co2 دکا ایتالیا توسط فوق تخصصان کولورکتال (فوق تخصص ناحیه مقعد و رودهدرمان و عمل شقاق (فیشر) با لیزر co2 دکا ایتالیا توسط فوق تخصصان کولورکتال (فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ)، بدون درد با بکارگیری متد ICE، بدون بیهوشی، بدون بستری شبانه و فقط در 30 دقیقه انجام می‌شود. بزرگ)، بدون درد با بکارگیری متد ICE، بدون بیهوشی، بدون بستری شبانه و فقط در 30 دقیقه انجام می‌شود.
ادامه مطلب

لیزر بواسیر (هموروئید) به صورت سرپایی در تهران

لیزر بواسیر (هموروئید) به صورت سرپایی در تهران
درمان و عمل بواسیر (هموروئید) با لیزر co2 دکا ایتالیا توسط توسط فوق تخصصان کولورکتال (فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ) و بدون درد با بکارگیری متد ICE انجام می‌گیرد. در درمان بواسیر با لیزر نیازی به جراحی، تحمل درد، خون ریزی و پانسمان نیست. در کل عمل هموروئید با لیزر سه مرحله دارد: در مرحله اول بیمار، بی‌حس می‌شود در مرحله دوم در طی 20 دقیقه درمان با لیزر مناسب انجام می‌شود. در مرحله آخر یک پانسمان ساده روی ناحیه درمان شده گذاشته می‌شود و بیمار بلافاصله مرخص می‌شود.
ادامه مطلب

درمان بواسیر با حنا

درمان بواسیر با حنا
بسیاری از افراد برای درمان بیماری بواسیر خود به سراغ روش‌هایی همچون استفاده از حنا می‌روند. استفاده از این گیاه ممکن است بتواند تا حدی در تسکین علائم بواسیر خفیف مؤثر باشد؛ اما یک روش درمان قطعی به شمار نمی‌رود و تأیید علمی نیز ندارد. بسیار مهم است بیماران پیش از استفاده از حنا برای درمان بواسیر حتماً با پزشک در این رابطه مشورت کنند و در صورتی که پزشک این کار را بی‌خطر دانست به درمان بواسیر با حنا بپردازند.
ادامه مطلب

علت ترشحات زرد رنگ و خونریزی بعد از عمل فیستول چیست؟

علت ترشحات زرد رنگ و خونریزی بعد از عمل فیستول چیست؟
خروج ترشحات زرد رنگ از ناحیه جراحی شده فیستول یکی از عوارضی است که می‌تواند بیماران را پس از جراحی فیستول درگیر کند. جدای از ترشحات زرد رنگ ممکن است عوارض دیگری همچون خونریزی و بی‌اختیاری بعد از عمل فیستول در برخی از بیماران دیده شود که باید به آنها توجه داشت و در رابطه با آنها با پزشک مشورت کرد. کنترل و درمان عوارض پس از عمل فیستول بسیار اهمیت دارد تا مشکلات دیگری برای بیمار به وجود نیاید و درمان فیستول به شکل کامل صورت گیرد.
ادامه مطلب

استفاده از چسب فیبرین برای فیستول

استفاده از چسب فیبرین برای فیستول
استفاده از چسب فیبرین برای فیستول امروزه با توجه به بیماری فیستول فرد توسط برخی از پزشکان پیشنهاد می‌شود. در این روش چسب فیبرین به داخل کانال فیستول تزریق می‌شود تا با مهروموم کردن آن به درمان بیماری کمک گردد. این روش مزایا و معایبی دارد و تنها در مورد برخی از انواع ساده فیستول می‌تواند کاربردی باشد. بسیار مهم است بیماران به پزشک متخصص کولورکتال مراجعه کنند تا در صورت نیاز از این روش درمانی به تنهایی و یا در کنار روش‌های دیگر استفاده شود.
ادامه مطلب

درمان شقاق مقعدی با آلوورا چگونه است؟

درمان شقاق مقعدی با آلوورا چگونه است؟
درمان شقاق مقعدی با آلوورا یکی از روش‌های مراقبت خانگی به شمار می‌رود. باید توجه داشت این روش تنها در مورد بیماری شقاق حاد مؤثر است و به هیچ عنوان نمی‌تواند به درمان شقاق مزمن کمک کند. توصیه می‌شود افراد پیش از استفاده از این روش درمانی حتماً با پزشک خود مشورت کنند تا استفاده از این روش که به عنوان درمان گیاهی شقاق از آن نام برده می‌شود مؤثر باشد. از آنجایی که درمان شقاق مقعدی با آلوورا ممکن است مضراتی داشته باشد به افراد پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان با این گیاه خوددرمانی نکنند.
ادامه مطلب

اگر آبسه مقعدی ترکید چه کنیم؟

اگر آبسه مقعدی ترکید چه کنیم؟
آبسه مقعدی یکی از بیماری‌های ناحیه نشیمنگاه است که باعث ایجاد تورم و التهاب در ناحیه مقعد می‌شود. این بیماری به درمان نیاز دارد؛ زیرا عدم درمان آن باعث ابتلا به بیماری‌های جدی‌تری همچون فیستول مقعدی می‌گردد. ترکیدن آبسه مقعدی به معنی درمان این بیماری نیست و باید بیماران برای درمان قطعی بیماری به پزشک متخصص مراجعه کنند تا این بیماری برای همیشه مداوا شود.
ادامه مطلب

نوشته های ویژه

دسته بندی ها

فرم رزرو نوبت​​​​​​​

با تکمیل فرم زیر همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت:

ثبت

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد و همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سبد خرید