021 22 42 50 54
لوگو

فوق تخصصان کولورکتال
​​​​​​​(بیماری‌های مقعدی و کیست مویی)

دریافت نوبت اینترنتی

تماس از 9 صبح تا 1 شب

0902 200 39 11

هزینه عمل کیست مویی

یکی از موارد بسیار مهم برای بیماران مبتلا به کیست مویی مقعدی آگاهی از هزینه عمل کیست مویی است. کیست مویی یکی از بیماری‌های نشیمنگاهی به شمار می‌رود که نیازمند درمان فوری و جدی است تا این بیماری هرچه سریع‌تر مداوا شود. دغدغه بسیاری از بیماران هزینه عمل کیست مویی است؛ زیرا این بیماری فقط با روش‌هایی همچون جراحی و لیزردرمانی مداوا می‌شود. در ادامه مقاله به هزینه عمل کیست مویی به شکل کامل اشاره خواهیم کرد.

جراحی کیست مویی

کیست های مویی را تنها می توان به طور کامل از طریق روش های تهاجمی مانند جراحی کیست مویی و درمان کیست با لیزر درمان کرد. یکی از پرکاربردترین روش ها جراحی پیلونیدال است که در آن بافت آسیب دیده و ناحیه اطراف آن برداشته می شود تا عفونت به طور کامل از بین برود. جراحی کیست مو به دو روش انجام می شود:
روش جراحی باز

در این روش بیمار در بیمارستان تحت بیهوشی کامل یا بیهوشی از ناحیه کمر به پایین تحت عمل جراحی قرار می گیرد. پس از برداشتن بافت آسیب دیده با جراحی، فرورفتگی ایجاد شده با یک پانسمان پر می شود، بدون نیاز به بخیه. در حدود یک هفته، این ناحیه از ترشحات و عفونت پاک می شود و پس از دو تا سه ماه، بافت به طور طبیعی از پایه زخم ترمیم می شود.

از آنجایی که زخم باز است، این روش نیاز به مراقبت های لازم پس از جراحی کیست مویی دارد تا از عفونت زخم جلوگیری شود. با این روش احتمال عود بیماری بسیار کمتر است، اما از آنجایی که زخم بخیه و باز نمی شود، مراقبت از زخم بعد از عمل بسیار مهم است.
روش جراحی بسته

این روش مانند روش باز است که ناحیه آسیب دیده و اطراف آن را می کشند، تفاوت آن در این است که زخم بعد از عمل بخیه می شود. این روش به دلیل بخیه زدن زخم کمتر باعث عفونت می شود. اگر از جراحی باز برای درمان استفاده می کنید، برای جلوگیری از عفونت، باید از جراحی فولیکول مو به خوبی مراقبت کنید تا از سایر مشکلات جلوگیری کنید.

تعرفه جراحی کیست مویی با لیزر

هزینه عمل کیست مویی با لیزر

یکی از روش‌های محبوب درمان بیماری کیست مویی، لیزردرمانی این بیماری است. لیزردرمانی کیست مویی یک روش کم تهاجمی به شمار می‌رود که امروزه در بسیاری موارد جایگزین روش جراحی شده و می‌تواند بیماری کیست مویی را در زمانی بسیار کوتاه مداوا کند.
لیزردرمانی کیست مویی در مراکز تخصصی درمانی انجام می‌شود و به همین دلیل هزینه بسیاری از اقدامات بیمارستانی شامل حال آن نمی‌شود. از طرفی لیزردرمانی کیست مویی هزینه بستری شبانه، آزمایش‌های قبل از عمل جراحی و همچنین بیهوشی را ندارد و این مسئله نیز می‌تواند به کاهش هزینه عمل بواسیر با لیزر کمک کند.
هزینه عمل بواسیر با لیزر باید با توجه به شدت بیماری توسط پزشک پس از معاینه تعیین شود اما به طور معمول این هزینه مبلغی بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان است.

برای دریافت مشاوره و درمان کیست مویی با لیزر با شماره ۰۲۱۲۲۴۲۵۰۵۴ تماس بگیرید.


هزینه جراحی کیست مویی

هزینه جراحی کیست مویی به طور معمول از لیزردرمانی بسیار بیشتر است زیرا نیاز به اقداماتی پیش از جراحی و پس از جراحی دارد. جراحی کیست مویی به دو شکل جراحی باز و جراحی بسته انجام می‌شود. این دو روش در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام می‌شوند و پیش از انجام جراحی بیمار نیاز به انجام برخی آزمایش‌ها دارد.
در جراحی بسته پس از تخلیه کیست محل آن بخیه زده می‌شود؛ اما در جراحی باز در نهایت محل تخلیه کیست باز می‌ماند تا زخم از پایین‌ترین بخش خود شروع به ترمیم کند. دوره نقاهت پس از جراحی باز حدود ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد و هزینه پانسمان به شکل هر روزه می‌تواند به هزینه درمان بیمار اضافه کند.
هزینه جراحی کیست مویی علاوه بر هزینه‌های بیمارستانی به دستمزد پزشک و شدت بیماری نیز ارتباط دارد. به طور معمول پزشکانی که از تبحر بیشتری برخوردار هستند دستمزد بالاتری دارند. همچنین زمانی که بیماری شدت یافته هزینه جراحی کیست مویی نیز افزایش می‌یابد.

هزینه لیزر کیست مویی


هزینه عمل کیست مویی با بیمه

یکی از دغدغه‌های بیماران در هنگام برآورد کردن هزینه عمل کیست مویی آگاهی داشتن از این مسئله است که آیا هزینه عمل کیست مویی با بیمه پرداخت می‌شود؟ در جواب این سؤال باید گفت که هزینه عمل کیست مویی در پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیست. اگر بیمار بیمه تکمیلی دارد باید حتماً از بیمه خود در مورد پوشش هزینه عمل کیست مویی سؤال کند؛ زیرا برخی از بیمه‌های تکمیلی هزینه این عمل را پوشش می‌دهند.
با توجه به این موارد است که باید در مورد هزینه عمل کیست مویی تصمیم‌گیری شود و بیماران روشی را انتخاب کنند که از لحاظ مالی مناسب آنها است.

هزینه عمل کیست مویی با دفترچه تامین اجتماعی

 

عوامل مؤثر در هزینه کیست مویی

بسیار مهم است بیماران پیش از عمل کیست مویی با مواردی که می‌توانند بر هزینه عمل تأثیر داشته باشند، آشنا شوند. از جمله مواردی که بر هزینه درمان کیست مویی تأثیر می‌گذارد موارد زیر هستند:

تخصص و تجربه پزشک

متخصص کیست مویی که از طریق روش جراحی یا لیزر بپردازد باید فوق‌تخصص کولورکتال یا درمانگر ناحیه مقعد باشد. این پزشکان تخصص خود را با تمرکز بر بیماری‌های نشیمنگاهی به دست آورده‌اند و تجربه سال‌ها درمان باعث می‌شود که بتوانند به بهترین شکل عمل جراحی یا لیزردرمانی را انجام دهند. تجربه و تخصص این پزشکان باعث می‌شود بیماری کیست مویی برای همیشه درمان شود و بیمار با مشکلاتی همچون عود مجدد بیماری مواجه نشود.

دسترسی داشتن به مطب و محیطی بهداشتی

یکی دیگر از موارد مؤثر بر هزینه درمان بواسیر که به‌خصوص در هنگام لیزردرمانی اهمیت دارد دسترسی داشتن به مراکز درمانی بهداشتی و ایزوله است. لیزردرمانی در مراکز تخصصی انجام می‌شود و به همین دلیل باید بهداشت این محیط‌ها در استاندارد بالایی باشد تا بیمار دچار مشکلات عفونی نشود. هرچه استانداردهای مرکز درمانی بالاتر باشد هزینه درمان بواسیر افزایش می‌یابد.

نوع دستگاه لیزر

یکی دیگر از مواردی که بر هزینه لیزر بواسیر اثرگذار است نوع دستگاه لیزر به شمار می‌رود. اهمیت مجهز بودن و به‌روز بودن دستگاه لیزر بسیار بالا است. دستگاه‌های قدیمی می‌توانند باعث مشکلاتی همچون ایجاد گوشت اضافه در ناحیه مقعد، تنگی مقعد، بی‌اختیاری گاز معده و کنترل مدفوع شوند. این مشکلات در صورتی که از دستگاه‌های لیزر مجهز استفاده شود به وجود نمی‌آید و به همین دلیل باید به این نکته توجه داشت. به طور معمول مراکز درمانی که از دستگاه‌های لیزر مجهز و به روزی استفاده می‌کنند هزینه بالاتری را برای درمان کیست مویی در نظر می‌گیرند.

وجود ساکشن بلع در اتاق جراحی

ساکشن بلع به دستگاهی گفته می‌شود که از انتقال ویروس‌هایی مانند کرونا، هپاتیت، ایدز و... از بیمار قبلی به بیمار بعدی جلوگیری می‌کند. به طور معمول درمان کیست مویی در مراکز درمانی که از این دستگاه در روند درمان خود استفاده می‌کنند بالاتر از مراکز دیگر است.

هزینه بیهوشی و سایر هزینه‌های در بیمارستانی

افرادی که می‌خواهند از روش جراحی برای درمان بیماری خود استفاده کنند باید در نظر داشته باشند که هزینه بیهوشی و بسیاری خدمات دیگر در بیمارستان می‌تواند بر روی هزینه درمان بواسیر تأثیر بگذارد.

قیمت جراحی کیست مویی

 

هزینه عمل کیست مویی در مرکز درمان فوری

از جمله مراکز درمانی معتبری که امروزه با استفاده از لیزر به درمان بیماری‌های نشیمنگاهی مانند بواسیر، شقاق، کیست مویی، آبسه و فیستول مقعدی می‌پردازد مرکز «درمان فوری» است. در این مرکز معتبر فوق‌تخصصان کولورکتال گرد هم آمده‌اند و با استفاده از دستگاه‌های لیزر مجهز به درمان بیماری‌های نشیمنگاهی از جمله کیست مویی می‌پردازند. در این مرکز درمانی مداوای بیماری در محیطی کاملاً بهداشتی و ایزوله انجام می‌شود و وجود دستگاه ساکشن بلع باعث می‌شود بیمار نگران انتقال بیماری‌های ویروسی نباشد.
درمان کیست مویی با مجهزترین دستگاه‌های لیزر در مدت زمانی حدود ۳۰ دقیقه و بدون نیاز به بستری شبانه و بیهوشی انجام می‌شود. این روش درمانی درد و خونریزی به همراه ندارد و به همین دلیل بیمار نیازی به طی کردن دوران نقاهت نخواهد داشت.
هزینه عمل کیست مویی در مرکز درمان فوری با توجه به وضعیت کیست مویی فرد بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان است. مبلغ قطعی پس از معاینه بیمار و شرایط او اعلام می‌شود و به همین دلیل بیماران باید حتماً پیش از هر چیز توسط پزشکان این مجموعه معاینه شوند.

جراحی کیست مویی در مرکز درمان فوری


کلام پایانی

هزینه عمل کیست مویی یکی از موارد مهمی است که در روند درمان این بیماری باید در نظر گرفته شود. موارد مختلفی در هزینه عمل کیست مویی تأثیر می‌گذارند که از آن جمله می‌توان به شدت بیماری، روش درمان و امکانات مرکز تخصصی اشاره کرد. هزینه لیزردرمانی کیست مویی از هزینه جراحی به مراتب پایین‌تر است و همین مسئله باعث می‌شود بسیاری از بیماران روش لیزردرمانی را به روش جراحی ترجیح دهند.
 

مینا رستمی گفت:
سلام یه چند وقتی هس احساس می‌کنم یه توپ تنیس زیر پوستم دارم
خیلی جاها رو گشتم، اما هنوز نتونستم یه راه حل خوب پیدا کنم. لطفا راهنماییم کنین. کدوم روش عمل بهتره؟ هزینه‌ها چقدره؟ و اینکه بعد از عمل چه مراقبت‌هایی لازم داره؟
    درمان فوری گفت:
    سلام دوست عزیز برای اطلاع از هزینه عمل کیست مویی می تونید با درمان فوری تماس بگیرید.

فرم رزرو نوبت​​​​​​​

با تکمیل فرم زیر همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت:

ثبت

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد و همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سبد خرید