021 22 42 50 54
لوگو

فوق تخصصان کولورکتال
​​​​​​​(بیماری‌های مقعدی و کیست مویی)

دریافت نوبت اینترنتی

تماس از 9 صبح تا 1 شب

0902 200 39 11

لیزر بواسیر (هموروئید) به صورت سرپایی در تهران

لیزر بواسیر (هموروئید) به صورت سرپایی در تهران
درمان و عمل بواسیر (هموروئید) با لیزر co2 دکا ایتالیا توسط توسط فوق تخصصان کولورکتال (فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ) و بدون درد با بکارگیری متد ICE انجام می‌گیرد. در درمان بواسیر با لیزر نیازی به جراحی، تحمل درد، خون ریزی و پانسمان نیست. در کل عمل هموروئید با لیزر سه مرحله دارد: در مرحله اول بیمار، بی‌حس می‌شود در مرحله دوم در طی 20 دقیقه درمان با لیزر مناسب انجام می‌شود. در مرحله آخر یک پانسمان ساده روی ناحیه درمان شده گذاشته می‌شود و بیمار بلافاصله مرخص می‌شود.
ادامه مطلب

درمان بواسیر با حنا

درمان بواسیر با حنا
بسیاری از افراد برای درمان بیماری بواسیر خود به سراغ روش‌هایی همچون استفاده از حنا می‌روند. استفاده از این گیاه ممکن است بتواند تا حدی در تسکین علائم بواسیر خفیف مؤثر باشد؛ اما یک روش درمان قطعی به شمار نمی‌رود و تأیید علمی نیز ندارد. بسیار مهم است بیماران پیش از استفاده از حنا برای درمان بواسیر حتماً با پزشک در این رابطه مشورت کنند و در صورتی که پزشک این کار را بی‌خطر دانست به درمان بواسیر با حنا بپردازند.
ادامه مطلب

قرص ونوگل برای هموروئید خوب است؟

قرص ونوگل برای هموروئید خوب است؟
یکی از قرص‌هایی که در روند درمان هموروئید تجویز می‌شود قرص ونوگل است. قرص ونوگل به دلیل داشتن ماده‌ای به نام آئسین که یک ترکیب فعال در شاه بلوط هندی است نقش مهمی در کاهش تورم و التهاب بواسیر و درد و خارش ناشی از هموروئید دارد. مصرف این قرص به عنوان درمان کمکی در نظر گرفته می‌شود و به هیچ عنوان نمی‌توان به تنهایی از آن برای درمان بواسیر استفاده کرد.
ادامه مطلب

درمان هموروئید با زالو ممکن است؟

درمان هموروئید با زالو ممکن است؟
یکی از روش‌هایی که برای درمان بواسیر از آن استفاده می‌شود زالو درمانی است. این روش یکی از روش‌های طب سنتی برای درمان این بیماری است و یک روش غیرعلمی به شمار می‌رود. با اینکه این روش ممکن است فوایدی را برای تسکین علائم بواسیر داشته باشد؛ اما به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زالو درمانی برای بواسیر یک روش علمی تأیید شده نیست و ممکن است باعث ایجاد عوارضی در بدن فرد شود. توصیه می‌شود بیماران پیش از انتخاب این روش حتماً با پزشک متخصص مشورت کنند و در صورت امکان از روش‌های قطعی درمان بواسیر همچون جراحی یا لیزر درمانی بواسیر استفاده کنند.
ادامه مطلب

تفاوت فیستول مقعدی با هموروئید در چیست؟

تفاوت فیستول مقعدی با هموروئید در چیست؟
بسیاری مواقع بیماری‌های ناحیه مقعدی با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. بیماری فیستول و بواسیر از جمله بیماری‌های ناحیه مقعد هستند که بسیاری از افراد آنها را یکی تصور می‌کنند. این دو بیماری در علل ابتلا، علائم و روش‌های درمانی با یکدیگر متفاوت هستند و بسیار مهم است که بیماران با تصور یکی بودن آنها مداوای بیماری خود را به تعویق نیندازند. بسیاری مواقع افراد مبتلا به فیستول با تصور اینکه بیماری آنها یک بواسیر ساده است از درمان جدی خودداری می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود بیماری فیستول آنها گسترش یابد و مشکلات بیشتری را متوجه فرد سازد.
ادامه مطلب

کرایوتراپی (سرمادرمانی) برای درمان بواسیر چگونه است؟

کرایوتراپی (سرمادرمانی) برای درمان بواسیر چگونه است؟
کرایوتراپی برای درمان بواسیر یکی از روش‌هایی است که امروزه در شرایطی ممکن است برای درمان این بیماری استفاده شود. اینکه این روش تا چه حد می‌تواند مؤثر باشد به وضعیت بیماری فرد بستگی دارد. در واقع پزشک فوق‌تخصص کولورکتال پس از بررسی شرایط بواسیر می‌تواند تشخیص دهد که این روش درمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر. این روش غیرتهاجمی در مواردی می‌تواند مؤثر باشد و به عنوان یک روش درمانی جهت مداوای بواسیر از آن استفاده گردد.
ادامه مطلب

علائم عفونت بعد از عمل هموروئید

علائم عفونت بعد از عمل هموروئید
یکی از عوارض شایع پس از عمل بواسیر عفونت پس از این عمل جراحی است. این عفونت با علائم مختلفی همچون خروج ترشحات چرکی از ناحیه، التهاب، درد و تورم همراه است که باید نسبت به این علائم توجه داشت و با مشاهده آنها هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه نمود. درمان عفونت می‌تواند با استفاده از روش‌هایی همچون حفظ بهداشت ناحیه مقعد و مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها صورت گیرد تا دوران نقاهت بیماری بواسیر بدون هیچ مشکلی طی شود.
ادامه مطلب

عوارض جراحی بواسیر چیست؟

عوارض جراحی بواسیر چیست؟
روش‌های جراحی بواسیر به شکل‌های مختلفی انجام می‌گیرد که هر کدام عوارض مختلفی دارند. بیماران باید با عوارض این روش‌ها پیش از اقدام به درمان آشنا باشند تا بتوانند با راهنمایی جراح کم عارضه‌ترین روش درمانی را جهت مداوای هموروئید انتخاب کنند.
ادامه مطلب

زینک اکساید برای درمان هموروئید خوب است؟

زینک اکساید برای درمان هموروئید خوب است؟
از پماد زینک اکساید می‌توان برای درمان هموروئید خارجی و از شیاف زینک اکساید می‌توان برای درمان هموروئید داخلی استفاده کرد. این پماد که به شکل شیاف نیز در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد با خواص التیام‌بخش خود می‌تواند نقش مهمی در کاهش تورم، سوزش و خارش ناشی از بواسیر داشته باشد.
ادامه مطلب

هموروئید پرولاپس چیست؟

هموروئید پرولاپس چیست؟
هموروئید پرولاپس وضعیتی است که در آن توده بواسیر از ناحیه مقعد بیرون می‌زند و می‌تواند با درد و خونریزی همراه باشد. تشخیص این وضعیت به عهده پزشک باز می‌گردد و بیماران باید برای تشخیص و درمان حتماً به پزشکان فوق‌تخصص کولورکتال مراجعه کنند.
ادامه مطلب

دانستنی های بیماری بواسیر (هموروئید)

فرم رزرو نوبت​​​​​​​

با تکمیل فرم زیر همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت:

ثبت

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد و همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سبد خرید