021 22 42 50 54
لوگو

فوق تخصصان کولورکتال
​​​​​​​(بیماری‌های مقعدی و کیست مویی)

دریافت نوبت اینترنتی

تماس از 9 صبح تا 1 شب

0902 200 39 11

لیزر شقاق (فیشر) به صورت سرپایی در تهران

لیزر شقاق (فیشر) به صورت سرپایی در تهران
درمان و عمل شقاق (فیشر) با لیزر co2 دکا ایتالیا توسط فوق تخصصان کولورکتال (فوق تخصص ناحیه مقعد و رودهدرمان و عمل شقاق (فیشر) با لیزر co2 دکا ایتالیا توسط فوق تخصصان کولورکتال (فوق تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ)، بدون درد با بکارگیری متد ICE، بدون بیهوشی، بدون بستری شبانه و فقط در 30 دقیقه انجام می‌شود. بزرگ)، بدون درد با بکارگیری متد ICE، بدون بیهوشی، بدون بستری شبانه و فقط در 30 دقیقه انجام می‌شود.
ادامه مطلب

درمان شقاق مقعدی با آلوورا چگونه است؟

درمان شقاق مقعدی با آلوورا چگونه است؟
درمان شقاق مقعدی با آلوورا یکی از روش‌های مراقبت خانگی به شمار می‌رود. باید توجه داشت این روش تنها در مورد بیماری شقاق حاد مؤثر است و به هیچ عنوان نمی‌تواند به درمان شقاق مزمن کمک کند. توصیه می‌شود افراد پیش از استفاده از این روش درمانی حتماً با پزشک خود مشورت کنند تا استفاده از این روش که به عنوان درمان گیاهی شقاق از آن نام برده می‌شود مؤثر باشد. از آنجایی که درمان شقاق مقعدی با آلوورا ممکن است مضراتی داشته باشد به افراد پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان با این گیاه خوددرمانی نکنند.
ادامه مطلب

مواد مخدر بر روی شقاق تأثیر دارد؟

مواد مخدر بر روی شقاق تأثیر دارد؟
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد مصرف‌کننده مواد مخدر با آن مواجه هستند ابتلا به شقاق یا تشدید این بیماری و اختلال در روند درمان آن است. مواد مخدر به دلیل اینکه باعث کم‌آبی بدن افراد می‌شوند می‌توانند یبوست را در پی داشته باشند و این مشکل باعث ایجاد شقاق و یا ایجاد مشکل در روند ترمیم زخم شقاق گردد. بسیار مهم است تا افراد بدانند مواد مخدر چه تأثیری می‌توانند بر روی شقاق بگذارند تا به این ترتیب به شکل بهتری به کنترل بیماری شقاق و درمان آن بپردازند.
ادامه مطلب

درمان شقاق مقعدی با بوتاکس

درمان شقاق مقعدی با بوتاکس
درمان شقاق مقعدی با بوتاکس یکی از روش‌هایی است که ممکن است در مورد برخی از بیماران با توجه به شرایط آنها مؤثر باشد. این روش درمانی با تزریق سم بوتاکس به ناحیه مقعد انجام می‌شود و می‌تواند درد و سوزش این بیماری را از بین ببرد. این روش یک روش موقتی به شمار می‌رود و با از بین رفتن اثرات بوتاکس نیاز به تمدید دارد. از آنجایی که این روش یک روش موقتی است باید حتماً بیماران پیش از انجام آن به این مسئله توجه داشته باشند و سپس از روش بوتاکس برای درمان بیماری خود استفاده کنند.
ادامه مطلب

تفاوت شقاق مزمن و حاد چیست؟

تفاوت شقاق مزمن و حاد چیست؟
شقاق به دو نوع مزمن و حاد تقسیم می‌شود و شناخت تفاوت شقاق مزمن و حاد بسیار اهمیت دارد. شقاق حاد و مزمن دو حالت از بیماری شقاق یا فیشر هستند. بیماری شقاق در هر کدام از این انواع با یکدیگر متفاوت است و نیاز به درمان‌های متفاوت دارد:
ادامه مطلب

شقاق حاد چیست؟

شقاق حاد چیست؟
شقاق حاد یکی از انواع شقاق مقعدی به شمار می‌رود. این بیماری به مرحله‌ای از شقاق گفته می‌شود که فیشر برای اولین بار در بدن بیمار ظاهر شده و می‌تواند با روش‌های ساده‌ای بهبود یابد. شناخت علائم شقاق حاد و روش‌های درمان این بیماری می‌تواند کمک کند تا افراد با درمان این بیماری، مانع از تبدیل آن به شقاق مزمن شوند.
ادامه مطلب

شقاق مزمن چیست؟

شقاق مزمن چیست؟
شقاق مزمن یکی از بیماری‌های ناحیه نشیمنگاهی است که می‌تواند با درد و سایر علائمش زندگی روزانه فرد را با اختلال مواجه سازد. این بیماری باعث ایجاد یک ترک یا شکاف در ناحیه مقعد می‌شود و درمان آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
ادامه مطلب

پماد GTN برای فیشر

پماد GTN برای فیشر
برای درمان بیماری شقاق روش‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از پماد GTN برای فیشر یکی از روش‌های مرسوم است که می‌تواند نقش مهمی در درمان این بیماری داشته باشد. این پماد که آن را با نام «پماد نیتروگلیسیرین» نیز می‌شناسند نقش مهمی در کاهش فشار به اسفنکتر مقعدی و بهبود جریان خون در این ناحیه دارد و می‌تواند به بهبود این بیماری کمک کند.
ادامه مطلب

درمان شقاق مقعدی با ورزش

درمان شقاق مقعدی با ورزش
بسیاری از افراد مبتلا به شقاق به دنبال روش‌های ساده‌تری برای درمان بیماری خود هستند. یکی از این روش‌های ساده درمان شقاق مقعدی با ورزش است. باید دانست این روش به تنهایی نمی‌تواند بیماری شقاق را درمان کند. ورزش کردن با افزایش گردش خون در ناحیه مقعد و از طرفی بهبود حرکات گوارش و جلوگیری از یبوست به بهبود بیماری شقاق در کنار سایر روش‌های درمانی کمک می‌کند.
ادامه مطلب

انواع شقاق مقعدی چیست؟

انواع شقاق مقعدی چیست؟
شقاق یا فیشر مقعدی درجات یا انواع مختلفی دارد که هر کدام از این درجات یا انواع با توجه به شدت علائم و مدت زمانی که فرد به بیماری مبتلا شده نام‌گذاری می‌شوند. بیماری شقاق به دو نوع حاد و مزمن تقسیم می‌شود که مرحله حاد آن با درمان‌های دارویی یا خانگی قابل بهبود است و در وضعیت مزمن بیمار نیاز به جراحی یا لیزر شقاق دارد.
ادامه مطلب

دانستنی های بیماری شقاق (فیشر)

فرم رزرو نوبت​​​​​​​

با تکمیل فرم زیر همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت:

ثبت

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد و همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سبد خرید